f

2 grudnia 2016

Perełki - listopad '16

Rozpoczął się grudzień, więc czas na pokazanie Wam moich ulubieńców z minionego miesiąca. Są to głównie kosmetyki, które zdobyły moje serce w listopadzie. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, zapraszam dalej.

Mascara Max Factor

Używałam tego tuszu już kiedyś i na promocji w Rossmannie postanowiłam znów do niego wrócić. Co prawda, przynajmniej u mnie, przy pierwszym użyciu kompletnie nie nadaje się do współpracy - bardzo mokry, cała szczoteczka w tuszu, okropnie wygląda na rzęsach. Ale sekret tkwi w tym, że musi trochę poleżeć i teraz jest idealny. Jeden z najlepszych produktów, jakich miałam okazję używać.

Krem do rąk, Eveline

Szczerze mówiąc, rzadko do tej pory używałam kremów do rąk. Nie miałam takiej potrzeby, wszystko było w porządku. Ten produkt kupiłam już jakiś czas temu i po prostu leżał gdzieś w szufladzie, jednak w ostatnim miesiącu po nagłym spadku temperatury, moje dłonie zaczęły się przesuszać i ten krem jest moim zbawieniem. Pięknie pachnie, nawilża i bardzo szybko się wchłania i muszę powiedzieć, że na długo pozostaje na dłoniach.

Odżywka Jantar

Bardzo wiele dobrego słyszałam o tym produkcie i w końcu postanowiłam się skusić. Starałam się używać go dość często i powiem szczerze, że po trochę ponad miesiącu użytkowania jestem mile zaskoczona. Przede wszystkim ta odżywka zahamowała wypadanie moich włosów, z czym miałam największy problem. 

Herbatka Intensitea

W takie chłodne dni herbaty różnego rodzaju piję po prostu litrami. Uwielbiam. Te herbatki odkryłam w Biedronce za niewielką cenę (jeśli dobrze pamiętam, to wydaje mi się, że kosztują ok. 1,30zł) i pokochałam od pierwszego smaku. Wybór jest naprawdę duży, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie, jeśli lubi owocowe herbaty. Najbardziej przypadła mi do gustu właśnie ta malinowa.

A jacy są Wasi ulubieńcy? :) 

12 komentarzy:

  1. A ja właśnie szukam jakiegoś dobrego kremu do rąk, więc teraz już wiem, co kupić, tym bardziej, że szybko się wchłania. Nienawidzę, kiedy po kremie ręce jeszcze przez jakiś czas są tłuste i nic nie mogę zrobić. I ja także uwielbiam pić litrami herbatki owocowe. Malinę piję raczej rzadko, chociaż zdarza się, ale na ogół wolę bardziej... egzotyczne smaki :)
    Pozdrawiam,
    BOOK MOORNING

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam tej odżywki z Jantar, ale nie przypadła mi do gustu. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej samej firmy pyszna jest też herbata o smaku czarnej porzeczki. A malinową przetestuję na pewno :D
    Sporo tuszy w sumie tak ma, że musi trochę poleżeć, bo po samym otwarciu są zdecydowanie zbyt mokre. Dość podobnie miałam ze słynnym Lash Sensational od Maybelline, który mnie mega rozczarował po pierwszych kilkunastu użyciach, a potem, kiedy trochę już "podeschnął", stał się moim ulubionym tuszem i jest nim do teraz :D
    Muszę koniecznie przetestować tę odżywkę do włosów! Wypadają mi bardzo :C No i o tym kremie też dużo słyszałam, z tą różnicą, że akurat moje dłonie potrzebują duuużej ochrony, bo okropnie pękają i są wysuszone. Ale może przetestuję :)
    Całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też używam wcierki Jantar i maskary 200 calorie! :)

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę sobie zakupić tą odżywkę Jantar bo wiele dobrego o niej słyszę :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś ten tusz ale w wersji niebieskiej i tez dobrze się sprawdzał :D
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Maskara jest mi znana tak samo jak jantar. Oba te produkty lubię :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie po wcierce wysyp baby hair ! bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą wcierkę Jantar i herbatkę z biedronki, pierwszy to mój ulubieniec od dłuższego czasu, a drugi niedawne odkrycie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba kupię ten krem do rąk!
    A co do tuszu - leży już chyba pół roku i nadal jest taki jak był, mokry i okropny haha :(((

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety po tej odżywce dostałam jedynie łupieżu :(

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnych masz faworytów. Ooo z chęcią bym wypiła tą herbatkę. Uwielbiam!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń